Przegląd oferowanego wsparcia technicznego
Częścią filozofii działnia naszej firmy jest zapewnienie maksymalnego wsparcia klientom korzystającym z oferowanych przez nas rozwiązań. Bieżące wersje oprogramowania oraz dokumentację znajdziecie Państwo w dziale Download.
W tym dziale znajdziecie Państwo najnowsze wersje oprogramowania, sterowników i dokumentacji. Bez względu na to czy szukacie serwera poczty do testów czy też instrukcji obsługi wszystko to znadziecie tam. Wszystkie wersje programowania umożliwiają bezpłatne 30 dniowe testy. Jeżeli informacje tam zawarte będą niewystarczające do samodzielnej instalacji i uruchomienia oprogramowania chętnie udzielimy pomocy. W tym celu prosimy o skorzystanie z formularza kontaktowego.
Jeżeli napotkają Państwo w trakcie korzystania z oprogramowania na problemy, których nie uda się rozwiązać samodzielnie prosimy o zgłoszenie problemu przy pomocy formularza zgłoszenia serwisowego lub wysłanie zgłoszenia na adres : helpdesk@mdaemon.com.pl. Nasi konsultanci z pewnością pomogą rozwiązać wszelkie problemy. Wsparcie telefoniczne jest świadczone w wyjątkowych przypadkach, wyłącznie dla klientów posiadających ważną gwarancję aktualizacji.
W dziale linki znajdują się łącza do między innymi grup dyskusyjnych, które są nieocenionym źródłem informacji dotyczących wszystkich produktów MDaemon Technologies.